A ricerca mostra chì circa 537 milioni di adulti in u mondu anu a diabetes mellitus 2, è quellu numeru hè in crescita. L'altu livellu di zuccaru in sangue causatu da a diabetes pò purtà à una mansa di cundizzioni periculosi, cumprese malatie cardiache, perdita di vista, fallimentu renale è altri prublemi di salute maiò. Tuttu ciò chì pò accelerà assai l'anziane.
Tetrahydrocurcumin, Derivatu da a radica di curcuma, hè statu dimustratu in studii clinichi per aiutà à riduce parechji fatturi di risichi per a diabetes mellitus 2 è u zuccaru in sangue in i persone cun diabetes o prediabetes. U trattamentu di a diabetes mellitus 2 pò esse sfida per i pazienti è i medichi. Mentre i medichi tipicamente ricumandenu a dieta, l'esercitu è i medicazione per trattà e persone cun diabete di tipu 2, a ricerca suggerisce chìtetraidrocurcuminapò furnisce un supportu supplementu.
• Insulin Resistance And Diabetes
Quandu manghjemu, u nostru zuccheru in sangue aumenta. Questu signalà u pancreas per liberà una hormona chjamata insulina, chì aiuta à e cellule à aduprà glucose per pruduce energia. In u risultatu, u zuccherinu in u sangue cade di novu. A diabetes mellitus 2 hè causata da a resistenza à l'insulina perchè e cellule ùn rispundenu micca nurmale à l'hormone. I livelli di zuccaru in sangue restanu elevati, una cundizione chjamata iperglicemia. L'alti livelli di zuccaru in sangue pò purtà à cumplicazioni sistemiche, cumpresi disordini di cori, vini sanguini, renali, oculari è di u sistema nervu, è aumentanu u risicu di cancru.
A inflamazioni pò cuntribuisce à a resistenza à l'insulina è aggrava l'iperglicemia in i persone cun diabetes. [8,9] I livelli elevati di zuccaru in sangue provocanu più inflammazioni, chì acceleranu l'anziane è aumentanu u risicu di malatie croniche, cum'è e malatie cardiache è u cancer. L'eccessu di glucose provoca ancu stress oxidativu, chì pò dannà severamente i celluli è i tessuti. Frà altri prublemi, u stress oxidativu pò purtà à:a diminuzione di u trasportu di glucose è a secrezione d'insulina, u dannu di a proteina è l'ADN, è a permeabilità vascular aumentata.
• Chì sò i benefici diTetrahydrocurcuminIn Diabetes ?
Cum'è un ingredientu attivu in curcuma,Tetrahydrocurcuminpò aiutà à prevene u sviluppu di a diabetes è u dannu chì pò causà in parechje manere, cumprese:
1. Attivazione di PPAR-γ, chì hè un regulatore metabolicu chì aumenta a sensibilità di l'insuline è reduce a resistenza di l'insulina.
2. Effetti antiinflamatorii, cumpresa l'inhibizione di molécule di signalazione chì aumentanu a inflamazioni.
3. Funzione migliorata è a salute di a cellula secreta di insuline.
4. Formazione ridutta di i prudutti finali di glicazione avanzata è impediscenu i danni chì causanu.
5. Attività antioxidante, chì reduce u stress oxidative.
6. I prufili di lipidi migliurati è riduttanu certi marcatori di disfunzioni metaboliche è di malatie di cori.
In mudelli animali,tetraidrocurcuminamostra prumessa per aiutà à prevene u sviluppu di diabete è riducendu a resistenza à l'insulina.
• Chì sò i benefici diTetrahydrocurcuminIn Cardiovascular ?
Un studiu 2012 publicatu in u International Journal of Pharmacology hà evaluatu l'effetti ditetraidrocurcuminanantu à l'anelli aortichi di u mouse per vede s'ellu u compostu avia proprietà cardioprotective. Prima, i circadori anu dilatatu l'anelli aortichi cù carbacol, un compostu cunnisciutu per induce a vasodilatazione. Allora, i topi sò stati iniettati cù homocysteine thiolactone (HTL) per inibisce a vasodilatazione. [16] Infine, i ricercatori anu iniettatu à i topi 10 μM o 30 μM ditetraidrocurcuminaè truvò chì induce a vasodilatazione à livelli simili à carbacol.
Sicondu stu studiu, HTL pruduce vasoconstriction diminuendu a quantità di l'ossidu nitricu in i vini sanguini è aumentendu a produzzione di radicali liberi. Dunque,tetraidrocurcuminadeve affettà a pruduzzione di l'ossidu nitricu è / o radicali liberi per rinvià a vasodilatazione. Dapoitetraidrocurcuminahà forti proprietà antioxidanti, pò esse capaci di scavenge radicali liberi.
• Chì sò i benefici diTetrahydrocurcuminIn ipertensione?
Ancu s'è a pressione di u sangue pò avè una varietà di cause, hè di solitu u risultatu d'una custrizzione eccessiva di i vini sanguini, chì porta à a ristrizzione di i vini.
In un studiu 2011, i circadori anu datutetraidrocurcuminaà i topi per vede cumu affettava a pressione di sangue. Per induce a disfunzione vascular, i circadori anu utilizatu L-arginine methyl ester (L-NAME). I topi sò stati divisi in trè gruppi. U primu gruppu hà ricevutu L-NAME, u sicondu gruppu hà ricevutu tetrahydrocurcumin (50mg / kg di pesu di corpu) è L-NAME, è u terzu gruppu hà ricevututetraidrocurcumina(100mg/kg di pisu corpu) è L-NAME.
Dopu à trè simani di dosing cutidianu, utetraidrocurcuminagruppu hà dimustratu una riduzzione significativa di a prissioni sanguigna paragunatu à u gruppu chì hà pigliatu solu L-NAME. U gruppu chì hè stata datu a dosa più altu hà avutu un effettu megliu cà u gruppu chì hè stata datu a dosa più bassa. I ricercatori anu attribuitu i boni risultatitetraidrocurcuminacapacità di induce vasodilatazione.
Tempu di pubblicazione: 10-10-2024