testa di pagina - 1

nutizie

Estratto di Epimedium (Horny Goat Weed) - Icariin diventa una nova speranza in a lotta contru u cancer uroteliale

a

U carcinoma uroteliale hè unu di i cancers urinarii più cumuni, cù a recurrenza di u tumore è a metastasi sò fattori prognostici maiò. In 2023, circa 168 560 casi di cancru urinariu seranu diagnosticati in i Stati Uniti, cù circa 32 590 morti; circa 50% di sti casi sò carcinoma urothelial. Malgradu a dispunibilità di novi opzioni di trattamentu, cum'è a quimioterapia basata in platinu è l'immunoterapia basata in l'anticorpi PD1, più di a mità di i malati di carcinoma uroteliale ùn rispundenu ancu à questi trattamenti. Dunque, ci hè una necessità urgente di investigà novi agenti terapèuti per migliurà a prognosi di i malati di carcinoma uroteliali.

Icariin(ICA), l'ingredientu attivu principale in Epimedium, hè una medicina tradiziunale cinese tonica, afrodisiaca è anti-reumatica. Una volta ingeritu, ICA hè metabolizatu à icartin (ICT), chì poi esercite i so effetti. L'ICA hà parechje attività biologiche, cumprese a regulazione di l'immunità adattativa, avè proprietà antioxidanti è inibisce a progressione di tumore. In u 2022, e capsule Icaritin cù l'ICT cum'è l'ingredientu principale sò stati appruvati da a China National Medical Products Administration (NMPA) per u trattamentu di prima linea di carcinoma hepatocellular inoperabile avanzatu. Inoltre, hà dimustratu una efficacità significativa per allargà a sopravvivenza generale di i pazienti cun carcinoma hepatocellular avanzatu. L'ICT ùn solu uccide direttamente i tumuri inducendu l'apoptosi è l'autofagia, ma ancu regula u microambientu immune di u tumore è prumove a risposta immune antitumorale. Tuttavia, u mecanismu specificu da quale l'ICT regula TME, in particulare in u carcinoma urothelial, ùn hè micca cumplettamente capitu.

b

Ricertamenti, circadori di u Dipartimentu di Urologia, Huashan Hospital, Fudan University hà publicatu un articulu intitulatu "Icaritin inhibits the progression of cancer urothelial by suppressing PADI2-mediated neutrophil infiltration and neutrophil extracellular trap formation" in a rivista Acta Pharm Sin B. U studiu hà revelatu. chìicariinriduce significativamente a diffusione è a progressione di u tumore mentre inibisce l'infiltrazione di neutrofili è a sintesi di NET, chì indica chì l'ICT pò esse un novu inhibitore di NETs è un novu trattamentu per u carcinoma uroteliale.

A recurrenza di u tumore è a metastasi sò i principali cause di morte in u carcinoma uroteliale. In u microambientu di u tumore, e molécule regulatori negativi è parechji sottotipi di cellule immune supprimenu l'immunità antitumorale. U microambientu inflamatoriu, assuciatu cù neutrofili è trappule extracellulari di neutrofili (NET), prumove a metastasi tumorale. Tuttavia, ùn ci sò attualmente droghe chì inibiscenu specificamente i neutrofili è i NET.

c

In stu studiu, i circadori dimustratu per a prima volta chìicariin, un trattamentu di prima linea per u carcinoma hepatocellular avanzatu è incurable, pò riduce NETs causati da NETosis suicida è prevene l'infiltrazione di neutrofili in u microambientu tumorale. Meccanisticamente, l'ICT si lega è inibisce l'espressione di PADI2 in neutrofili, inibendu cusì a citrullinazione di l'histone mediata da PADI2. Inoltre, l'ICT inibisce a generazione di ROS, inibisce a via di signalazione MAPK, è supprime a metastasi tumorale indotta da NET.

À u listessu tempu, l'ICT inibisce a citrullinazione di l'histone mediata da u tumore PADI2, inibendu cusì a trascrizione di geni di reclutamentu di neutrofili cum'è GM-CSF è IL-6. À u turnu, a downregulation di l'espressione IL-6 forma un ciclu di feedback regulatori attraversu l'assi JAK2/STAT3/IL-6. Attraversu un studiu retrospettivu di campioni clinichi, i circadori anu truvatu una correlazione trà neutrofili, NET, ​​prognosi UCa è fuga immune. L'ICT cumminati cù l'inhibitori di i punti di cuntrollu immune pò avè un effettu sinergicu.

In riassuntu, stu studiu hà trovu chìicariinridutta significativamente a diffusione è a progressione di u tumore mentre inibisce l'infiltrazione di neutrofili è a sintesi di NET, è i neutrofili è i NET anu ghjucatu un rolu inhibitore in u microambientu immune di tumore di i malati cù carcinoma uroteliale. Inoltre, l'ICT cumminata cù l'immunoterapia anti-PD1 hà un effettu sinergicu, suggerendu una strategia di trattamentu potenziale per i pazienti cun carcinoma uroteliale.

 NEWGREEN Supply Epimedium ExtractIcariinPolvere / Capsule / Gummies

e
hkjsdq3

Tempu di Postu: Nov-14-2024